lauantai 13. joulukuuta 2014

Hyvän palveluammattilaisen tunnusmerkkejä

Omat lapsemme käyvät kaupungin leikkipuiston aamupäiväkerhossa. Erityisesti yksi kerhon ohjaajista on mielestäni erityisen hyvä. Miksi hän on niin hyvä?

Ensinnäkin hän on aina ystävällinen, hauska ja rento lapsille sekä meille huoltajille että muutenkin kaikille leikkipuistossa kävijöille. Hän on kiinnostunut lapsista ja aivan jokaisesta kerholapsesta. Toiseksi hän on kiinnostunut ja innostunut juuri tämäntyyppisen kerhon vetämisestä ja hän on hankkinut sitä varten lisäkoulutusta. Kolmanneksi hän on myös sillä lailla tiukka ja jämäkkä, että hän kertoo, jos jossakin asiassa on ollut vaikeuksia kerhon aikana. Hän on siis vastuullinen ja luotettava.

Kiteyttäen voisi siis sanoa, että hyvä palveluammattilainen
on ystävällinen ja rento asiakkaille, omasta alastaan innostunut asiantuntija sekä luonteeltaan vilpitön ja luotettava.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti