Olin hiljattain käymässä HUSin verkkokalvopoliklinikalla. Tulin tosi iloiseksi, että siellä oli tarjolla pillimehuja. Nuo pillimehut kertoivat minulle asiakkaasta ja potilaasta välittämisestä. Kysyin, olivatko mehut tarjolla koronan takia, mutta ystävällinen hoitaja kertoi, että heillä on aina mehua tarjolla. Joskus tällaiset pienet jutut asiakkaille voivat olla asiakkaille hyvin merkittäviä. Tuollakin poliklinikalla voi joutua odottamaan eri tarkastusten ja mittausten välillä useamman tunnin ja kyllä siinä jano ja uupumuskin voi tulla. Mehu virkisti minuakin kummasti!
JK
S-posti. juha.kesanen(at)selede.fi
Faceook / Palveluksessanne
Twitter:@JuhaKe
www.selede.fi
Tässä olen kyllä kanssasi samaa mieltä. Jo pienellä muistamisella ja asiakkaan huomioimisella on iso merkitys. Uskon lisäksi, että erityisesti nyt koronan aikaan monen yrityksen ja muun toimijan on hyvä kiinnittää huomiota asiakaspalvelun kehittämiseen.
VastaaPoistaKiitos kommentista.Varmasti korona tuo muutoksia asiakaspalvelun dynamiikkaan. Voi olla että sekä asiakkaita että asiakaspalvelijoita esim. pelottaa...hyvä asiakaspalvelu huomioi myös koronalta suojautumisen.
Poista