Palveluksessanne
sunnuntai 31. joulukuuta 2023

Hyvä johtaja ja johtamisen x-tekijä

›
Olen seurannut yhdessä työryhmässä erästä arvostamaani johtajaa. Pohdin, mikä hänestä tekee mielestäni niin hyvän. Ensinnäkin tämä johtaja o...
2 kommenttia:
torstai 22. kesäkuuta 2023

Hiphei - koossa jo 300 blogikirjoitusta!

›
Hiphei. Onhan sitä juhlittava, kun tämä on 300 blogikirjoitus .  Ensimmäisen blogipostauksen tein 18.11.2014 .  Ensimmäisessä blogissani tot...
lauantai 20. toukokuuta 2023

Asiakaskokemusta rakennetaan 24/7

›
Olen yrittänyt kirjoittaa tässä blogissa lähtökohtaisesti hyvistä palveluista ja asiakaskokemuksista, mutta joskus huonotkin kokemukset voiv...

Hyvä maine on lunastettava joskus heti

›
Viikoittaisilla reiteillä olemme ohittaneet autolla yhden pienen ravintolan. Aina siitä ohi ajettuamme, olen sanonut, että tuolla pitää menn...
sunnuntai 23. huhtikuuta 2023

Mikään virhe ei ole liian nolo kerrottavaksi

›
Virheitä tekevät kaikki ihmiset ja kaikki organisaatiot, jos joku väittää muuta, niin en kyllä usko. Katsoin hiljattain Belgian maajoukkuepe...

Hädässä konduktööri tunnetaan

›
VR:n junien kulkemisesta ja aikatauluista on joskus kuulunut huonoakin palautetta. Välillä hyvääkin VR:stä. :-)  Kuulin nimittäin hiljattain...
lauantai 25. maaliskuuta 2023

Kuka muistaa koronaa?

›
Eipä juuri Helsingin katukuvassa tai mediassa enää koronaa näy. Maskeja käyttäviä kuitenkin vielä näkyy. Koronan jälkeen Venäjän hyökkäys Uk...
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio

Palveluksessanne Juha Kesänen, Selede Oy

PALVELUKSESSANNE
Tarkastele profiilia
Sisällön tarjoaa Blogger.